12 Eylül 2015 Cumartesi

Akyaka için 5 'Neden?'

  Son zamanlar da çok popülerleşmiş olsa da hala belli bir tatil tarzı olanların tercih ettiği bir yerdir Akyaka. Rengine, tarzına direk kapılırsınız. Kolaydır bir kere , her yere yürüyerek ulaşır nefes aldığınızı hissedersiniz. Çanakkale'den Alanya'ya bütün kıyıyı gezmiş birisi olarak söylüyorum ki Akyaka en sevdiğim bir kaç 'tatil' beldesinden biridir. 
  





 Neden Akyaka?
1) Azmak Nehri: Neden Akyaka da olduğunuzu nehrin buzz gibi suyuna atlatığınız an bir kez daha anlarsınız. Bu tertemiz, berrak , yemyeşil suda bir de tekne turu yapmak çok güzel fotoğraf kareleri yakalamanızı sağlayacaktır.







2)Yeşil / Romantik : Denizden kıyıya doğru baktığınızda gördüğünüz manzara tam olarak tatilin ve romantizmin gerçek anlamıdır. Ben hayal kurmayı ve gittiğim yerin ruhunu hissetmeyi severim. Bu yüzden denizden gördüğüm mavi ve yeşil bana hep çok romantik gelmiştir. Bir tarafta çam ormanları, kıyı da palmiyeler ve deniz...





3)Ucuz: Akyaka bir çok tatil beldesine göre oldukça ucuz bir yer.
 Genelde aynı tarzda yerel mimariden otellerde, apart otelde veya Orman Kampı'nda çadırda kalabilirsiniz.Ben Akyaka da farklı zamanlar da hem çadırda hem çok sevdiğim Liman Otel'de, hemde çeşitli apartlar da kaldım. Hepsinin yeri ayrıydı. Balık , et veya ev yemekleri yapan restaurantları var. 
Benim favorilerim : Olive Farm Restaurant
                                  Kum Cafe&Bar (harika müzikler)
                                   Azmak kıyısında ki balıkçılar da ekmek arası mezgit.
                                   Ayşe Ana'nın Yeri ev yemekleri

4)Mavi Bayraklı Halk Plajı: Tertemiz ve kumlu bir plaja sahip Akyaka. Ama haftasonları plaj kalabalık olduğu için ben orman kampındaki küçük koylardan denize girmeyi tercih ediyorum. Manzara yine şahane!


5)Kitesurfing: Akyaka dünyanın en güzel Kitesurf alanlarından biri, yapmanız gereken tek şey rüzgarı yakalamak.


 Ertelemeyin!


3 yorum: