23 Ekim 2015 Cuma

Yağmurlu

    Yağmurlu İzmirden herkese selam!
  Koşturmakla geçen bir iki haftadan sonra nihayet kendime vakit ayırma fırsatı bulup, güzel bir cafe de yağmur sesiyle yeni bir yazı yazıp bloga eklemek istedim. Bu aralar aynı anda çok fazla kitap okuduğum için ilgim dağınık. Bir kitabı okurken kitapta geçen üç cümleyi araştırmak için saatlerimi harcıyorum. Sanırım daha düzenli ve tek yönde okumaya devam etmeliyim. 
 Uzun zamandır basit konseptli yorucu olmayan bir yer arayışındayım. Rengarenk 'şık görünen' fakat popüler , kalabalık ve standart cafelerden sıkıldım. Bu tarz yerlerde gerçekten yediğiniz içtiğiniz şeyin bir özelliği olmadığını düşünüyorum ve bana çok yorucu geliyor. Bugün tam olarak hayal ettiğim yerdeyim ve kendimi dinlenmiş hissediyorum. Bence harcadığınız her dakikanın bir kıymeti olmalı. Biliyorsunuz ki değerlisiniz...




4 yorum:

  1. Selam. Yazınızı okudum. Cafe'yi merak ettim doğrusu. Yazıyı 2 3 kere okudum ama Cafe'nin ismini göremediysem benim hatam. Sanırım Cafe'nin ismini yazmamışsınız. Cafe'nin ismini de belirtmek yazı açısından daha doğru olacaktır diye düşünüyorum. Şahsım adına da yeri merak ettiğimi söylemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Yorumunuz için teşekkürler, Cafe'nin ismini yazmamistim. Izmir bornovada Gusto isimli bir cafe bahsettiğim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Cevabınız için teşekkürler. En yakın zamanda ben de dinlenmeye gideceğim :) ve yazılarınızı da takip edeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiğim yerleri paylaşmaya devam edeceğim, çok memnun oldum. Teşekkür ederim =)

      Sil